Întrebări frecvente - FAQ

Se poate plăti online?

Desigur, există opțiunea de plată online cu cardul. Pentru a plăti cu cardul, trebuie să selectați opțiunea ”Plată online” pe pagina de finalizare a comenzii. După ce ați verificat conținutul coșului de cumpărături și ați completat secțiunile Date cumpărător și Date livrare, selectați opțiunea dorită la subsecțiunea Modalitate de plată.


Când se va livra comanda mea?

La livrarea comenzilor, noi luăm în considerare mai mulţi factori; dar în principiu aceasta are loc în perioada optimă de plantare a produselor comandate. Astfel că, în sezonul de primăvară, de regulă livrările încep după trecerea ultimelor geruri, cu aproximație începând din data de 01 martie. La plantele mediteraneene, cele sensibile la ger sau cele de balcoane respectiv terase, livrarea începe numai în jurul datei de 15 aprilie, atunci când temperatura din timpul nopții nu mai scade sub 10 grade Celsius.
În sezonul de toamnă livrarea plantelor cu rădăcină nudă începe din 15 octombrie sau după căderea frunzelor, respectiv intrarea plantelor în perioada de repaus vegetativ.

Totodată ținem cont și de: ordinea sosirii comenzilor, condiţiile meteorologice existente la acel momenr. Însă, cu toate aceste, dumneavoastră puteți cere o dată aproximativă de livrare, la lansarea comenzii.


Cum voi şti când va ajunge coletul?

În momentul în care predăm coletul firmei de curierat, fiecare client primește un e-mail informativ despre acesta, curierul urmând să ia legătura cu dumneavoastră prin telefon înainte de livrarea propriu-zisă. De la predarea coletului către firma de curierat până la livrarea efectivă a coletului, de obicei nu trec mai mult de 48 de ore.

La cererea dumneavoastră expresă și noi vă putem contacta telefonic înainte de a vă pregăti coletul, dar acest lucru poate încetini procesul de livrare deoarece în acest caz comanda trebuie prelucrată manual.


Ce se întâmplă dacă pe parcursul procesului de livrare, plantele se deteriorează?

Pentru toate produsele noastre livrate, noi oferim o garanţie de 15 zile de răscumpărare. Dacă la primirea coletului, constatați că un produs este deteriorat, vă rugăm să ne informaţi imediat, iar colegele noastre din cadrul departamentului de Relaţii cu Clienţii vă vor oferi informaţii despre ce aveţi de făcut în acest caz.

Pot deschide coletul în prezenţa curierului?

Din păcate, acest lucru nu este posibil, deoarece curierul nu este un angajat al Sweet Garden, ci reprezentantul firmei de curierat cu care avem o relaţie contractuală. Aceasta asigură doar transportul intact al coletului dumneavoastră precum și livrarea valorii acestuia la noi.
Dacă aveţi observaţii legate de colet, vă rugăm să le sesizaţi direct la noi şi garantat vă vom ajuta.


Comanda pe care am lansat-o, mi-o pot modifica?

Desigur, comanda făcută se poate modifica; însă acest lucru trebuie făcut în intervalul de timp rămas până la trimiterea acesteia spre ambalare. În cazul în care colegii noştri au început deja procesul de ambalare, din păcate nu mai putem schimba nimic la comanda dumneavoastră.


De ce nu am primit confirmarea comenzii?

În cazul în care la plasarea comenzii aţi specificat adresa dumneavoastră de e-mail, sistemul vă trimite automat o confirmare (în urma fiecărei comenzi înregistrate).
Dacă nu aţi primit nici o confirmare, în primul rând vă rugăm să verificaţi dacă adresa de e-mail introdusă este corectă.
Dacă răspunsul este afirmativ - adresa este corectă, dar cu toate acestea nu ați primit onfirmarea, vă rugăm să ne contactaţi prin e-mail sau telefon. Comanda lansată va fi verificată de către colegele noastre din cadrul departamentului de Relaţii cu Clienţii spre a putea identifica motivul pentru care sistemul nu a trimis confirmarea.


Care sunt cheltuielile de livrare?

Costul livrării este de 23 lei, indiferent de mărimea pachetului şi destinaţia acestuia pe teritoriul României. La comenzile mai mari de 400 de lei livrarea este gratuită. Livrăm colete și în alte țări în UE, însă pentru acest lucru vă rugăm să ne contactați, deoarece în funcție de comanda dumneavoastră și țara de destinație se va calcula a taxă de livrare personalizată.

Pot anula comanda?

Desigur, puteţi anula comanda lansată în scris (e-mail) sau prin telefon înainte de expedierea coletului.
Însă în cazul în care coletul a fost ambalat şi predat firmei curierat, asta înseamnă că de se află în curs de livrare, ca atare, comanda nu mai poate fi anulată.


Se poate recurge la o livrare discretă (spre exemplu în cazul în care comanda constituie o surpriză/un cadou etc)?

Desigur, se poate recurge la o livrare discretă. Vom încerca să facem tot ce ne stă în putinţă ca acest lucru să rămână „un secret”. O singură rugăminte avem faţă de dumneavoastră, dacă este vorba de o astfel de livrare, să ne aduceți la cunoștință acest aspect, pentru a putea lua măsurile necesare, din timp.
În cazul în care este vorba despre un cadou cu ocazia unei zile de naștere, de asemenea vă rugăm să specificați acest detaliu, deoarece în astfel de situații vom ataşa şi o felicitare sau conform cerințelor dumneavoastră, putem ambala coletul cu o panglică frumoasă. Factura va fi trimisă la adresa dumneavoastră pentru ca sărbătoritul/a să nu o vadă.


Cum voi putea creşte plantele în mod corect? Voi primi ajutor în acest sens?

La toate coletele livrate ataşăm un ghid de plantare, în care veţi putea găsi o mulţime de informaţii utile privind plantarea, respectiv îngrijirea plantelor. Tototdată aceleași informații le puteți regăsi și pe site-ul nostru.
Dacă aveţi nevoie de informaţii suplimentare nu ezitaţi să ne contactaţi. Ne puteți scrie pe e-mail sau suna la numerele de telefon afișate pe site, cu încredere. Colegii noştri vă vor ajuta cu mare plăcere și vor răspunde tuturor întrebărilor adresate.


Dacă un anumit produs nu se mai află în stoc, trimiteţi altul în locul lui?

Dacă întâmplător stocul unuia din produsele noastre se epuizează sau din varii motive nu este în stare de livrare, nu vom trimite în schimb un alt tip de plantă. Dar în cazul în care acesta totuşi acest lucru este posibil, colegele noastre vă vor contacta pentru a putea stabili cu dumneavoastră, personal toate detaliile legate de acest aspect.
În situația în care produsul nu va putea fi înlocuit, vom emite factura pentru comanda dumneavoastră, dar în dreptul denumirii produsului va apărea 0 (zero) bucăţi şi valoarea 0 (zero) cu menţiunea de „stoc epuizat.”


Deoarece unele plante sunt livrate în stare de repaus vegetativ, de unde pot afla dacă acestea nu sunt cumva uscate?

Dacă o plantă se află în stare de repaus vegetativ, puteţi determina dacă este viabilă sau nu fiind atent la următoarele semne:

  1. ramurile sunt flexibile (în cazul în care acestea sunt uscate, ele se rup uşor).
  2. dacă zgâriaţi un pic o porţiune din coaja pomului/arbustului, sub coajă trebuie să fie verde.
  3. în cazul bulbilor de flori, bulbii trebuie să fie întotdeauna tari (nu sunt uscaţi, putreziţi). La bulbii de primăvară se pot observa deja 1-2 muguri.
  4. ramurile trandafirilor sunt verzi, nu înnegrite.
  5. în cazul plantelor cu rădăcină nudă, rădăcinile lor sunt umede, flexibile (nu sunt uscate).

Ce se întâmplă în cazul în care planta comandată înfloreşte sau rodeşte doar peste 1-2 ani şi abia atunci constat că nu am primit ceea ce am comandat?

Pentru toate plantele livrate oferim garanţie de identitate a soiului până la prima înflorire, iar la cele fructifere până la prima rodire. De aceea, suntem atenţi ca toţi clienţii noştri să primească ceea ce au comandat. Dacă totuşi constataţi diferenţe între planta comandată şi cea livrată vă rugăm să ne contactaţi imediat prin telefon sau în scris, colegele noastre vă vor explica ce aveţi de făcut. În astfel de cazuri vă schimbăm planta ori vă restituim valoarea acesteia.


Puteți să îmi trimiteți poze sau videoclipuri cu plantele?

Din păcate nu avem posibilitatea să întrerupem procesul de ambalare din depozitul nostru pentru a poza sau filma plantele, deoarece primim, procesăm și împachetăm un volum mare de comenzi. Pozele de pe site-ul nostru, cât și descrierile la fiecare produs vă vor fi de ajutor pentru a vă putea decide asupra produselor preferate.


Putem comunica pe WhatsApp?

Știm că mulți preferă acest mod de comunicare, dar momentan nu suntem disponibili pe WhatsApp. Însă vă stăm la dispoziție prin telefon sau e-mail pentru orice întrebare sau solicitare. De asemenea, suntem activi pe Facebook, unde puteți găsi noutăți despre produsele și serviciile noastre.


Pot ridica comanda de la sediul firmei?

Din păcate, nu vă putem oferi opțiunea de ridicare personală a comenzilor de la sediul firmei. Plantele noastre sunt păstrate într-un depozit specializat și sunt pregătite pentru livrare prin curier direct la adresa specificată de dumneavoastră atunci când plasați comanda. Acest proces ne ajută să ne asigurăm că plantele ajung la dumneavoastră în cele mai bune condiții.


Unde vă găsesc ca să îmi pot alege personal plantele dorite?

Momentan nu vă putem oferi opțiunea de a vizita sediul sau depozitul nostru și de a alege personal plantele. Plantele noastre sunt păstrate într-un depozit specializat și sunt pregătite pentru livrare, astfel încât să ajungă în cele mai bune condiții la dumneavoastră. Totuși, facem eforturi constante pentru a oferi fotografii cât mai ilustrative și descrieri detaliate pe site-ul nostru, astfel încât să puteți face cea mai bună alegere.



0