Garanție

Plantele comercializate de noi sunt obţinute direct de la producători, în urma unui proces de selecție atent şi grijuliu, astfel ne străduim ca plantele comandate de clienţii noştri să coincidă ca soi, mărime, culoare şi calitate cu dorinţele clientului.

Dar nici aşa nu poate fi exclusă posibilitatea să existe diferenţe între planta comandată şi cea care a fost livrată. De cele mai multe ori aceste situații apar din cauza problemelor tehnice din timpul livrării sau ca urmare a erorii umane. Tocmai din acest motiv, vă rugăm să verificaţi conţinutul coletului la livrare.

Dacă observaţi diferenţe (cantitative şi calitative) vă rugăm să ne informați prin intermediul uneia dintre datele de contact specificate.

Oferim Garanţie de buy-back

Conform legii OG.34/2014 consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. 

Noi acceptăm reclamaţiile care au ca obiect produsele livrate în termen 15 zile calendaristice de la preluarea coletelor. 

Deoarece calitatea plantelor depinde în mare măsură de modul de plantare, îngrijire şi întreținere a acestora, după termenul de 15 zile calendaristice nu mai putem accepta reclamaţii. Ulterior termenului mai sus amintit, planta poate să ajungă într-o stare nefavorabilă, din motive independente de voinţa noastră.

În cazul în care plantele sunt în stare de repaus vegetativ

În cazul plantelor aflate în repaus vegetativ puteți determina uşor dacă acestea sunt uscate sau viabile. Cu toate acestea, dacă aveți îndoieli în privința viabilității plantei, va rugăm sa ne sesizaţi în termen de 15 zile calendaristice, neplăcerile dumneavoastră.

În astfel de situații, după caz, perioada de garanție poate fi extinsă până la apariţia primilor muguri, sau până la 6 luni, dacă plantarea a fost realizată conform ghidului de plantare ataşat coletului.

În cazul bulbilor de flori

În cazul în care aţi comandat bulbi de flori de la noi, vă rugăm să le verificaţi integritatea la primire.

După plantare din păcate nu mai putem oferi garanţie bulbilor, deoarece aceștia pot suferi din motive care sunt independente de noi. Spre exemplu: pot fi atacați de dăunători, pot îngheța, pot putrezi dacă au excces de apă sau se pot usca în plisa totală a acesteia.

Oferim garanţia soiului la plantele comercializate

Pentru plantele cu flori oferim garanţia culorii până la prima înflorire.
Trebuie să aveți în vedere un aspect important - culoarea florii este afectată în mare parte de compoziţia solului, temperatură şi alte condiţii meteorologice cum ar fi: cantitatea de lumină, ploile cantitative etc.
De aceea în funcţie de aceşti factori se poate întâmpla ca între imaginea din catalog/magazinul online şi produsul comandat să existe diferențe de nuanță.

La plantele roditoare garanția soiului este valabilă până la prima fructificare.

Situații în care nu oferim garanție

Nu vă putem oferi garanţie pentru pagubele produse de dăunători şi intemperiile meteorologice (de exemplu: îngheţ, furtună, ploi însemnate, secetă).

Nu vă putem oferi garanţie nici în cazul în care nu au fost respectate prescrierile din ghidul de plantare ataşat coletului, deoarece în acest caz plantele sunt ţinute/păstrate/plantate/îngrijite într-un mediu, respectiv condiții complet diferite de cele de care au nevoie, iar acest lucru le influențează dezvoltarea.

Cum puteţi face o sesizare?

Vă rugăm să ne trimiteți orice sesizare în scris la adresa de e.mail reclamatie@sweetgarden.ro , anexând o fotografie a produsului în cauză şi completând următoarea cerere de returnare: cerere . În cazul în care reclamaţia Dumneavoastră este îndreptățită, vă garantăm, că produsul în cauză va fi înlocuit pe cheltuiala noastră sau contravaloarea produsului va fi rambursată în maximum 15 zile calendaristice de la data deciziei de retragere și acceptarea returului, într-un cont bancar sau prin mandat poștal.

New layer...
New layer...
1