Garanție
Produsele noastre provin exclusiv de la producători de încredere, atent selectați, care respectă aceleași standarde ridicate de calitate ca și noi. Ne străduim constant ca toate produsele comandate de tine să corespundă informațiilor prezentate pe magazinul nostru online. Totuși, nu putem exclude complet posibilitatea apariției unor diferenţe între produsul comandat şi cel livrat. Aceste situații pot apărea din cauza problemelor tehnice din timpul livrării sau a erorilor umane.
De aceea, te rugăm să verifici conţinutul coletului imediat după preluare. Dacă observi diferenţe cantitative sau calitative, ne poți informa prin intermediul uneia dintre datele de contact specificate.
Oferim Garanţie de buy-back

Conform legii OG.34/2014, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Totodată, consumatorul va trebui să suporte costul aferent returnării produselor în caz de retragere.
Noi acceptăm reclamaţiile care au ca obiect produsele livrate, timp de 15 zile calendaristice de la preluarea coletelor.
În cazul plantelor, deși, conform legislației, nu suntem obligați să oferim garanție pentru produsele perisabile, susceptibile de a se deteriora rapid sau cu termen de valabilitate scurt – categorie în care intră și plantele – pentru siguranța clienților noștri și pentru a crește rata de succes, oferim voluntar o garanție de 15 zile calendaristice de la preluarea coletului.
Deoarece calitatea plantelor depinde în mare măsură de modul de plantare, îngrijire și întreținere, nu mai putem accepta reclamații după acest termen. Ulterior, planta poate ajunge într-o stare nefavorabilă, din motive independente de voința noastră.
În cazul în care plantele sunt în repaus vegetativ
În cazul plantelor aflate în repaus vegetativ poți determina uşor dacă acestea sunt uscate sau viabile. Cu toate acestea, dacă ai îndoieli în privința viabilității plantei, te rugăm să ne anunți în termen de 15 zile calendaristice, neplăcerile tale.
În astfel de situații, după caz, perioada de garanție poate fi extinsă până la apariţia primilor muguri, sau până la 6 luni, dacă plantarea a fost realizată conform ghidului de plantare inclus în colet.
În cazul bulbilor de flori
În cazul în care ai comandat bulbi de flori de la noi, te rugăm să le verifici integritatea la primire.
După plantare din păcate nu mai putem oferi garanţie bulbilor, deoarece aceștia pot suferi din motive care sunt independente de noi. Spre exemplu: pot fi atacați de dăunători, pot îngheța, pot putrezi dacă au exces de apă sau se pot usca din cauza unei cantități insuficiente de apă.
Oferim garanţia soiului la plantele comercializate
Pentru plantele cu flori, oferim garanția soiului până la prima înflorire. Te rugăm să ai în vedere că nuanța florilor poate fi influențată de factori precum compoziția solului, temperatura, cantitatea de lumină și precipitații, precum și de alte condiții meteorologice. Pozele prezentate pe magazinul nostru online au scop informativ, iar nuanțele pot să varieze în funcție de dispozitivul folosit pentru vizualizare. Astfel, este posibil să existe diferențe între culoarea reală a florilor și imaginea prezentată.
În cazul plantelor roditoare, garanția soiului este valabilă până la prima fructificare.
Situații în care nu oferim garanție
În cazul plantelor nu putem oferi garanție pentru pagubele cauzate de dăunători sau condiții meteorologice extreme, cum ar fi înghețul, grindina, furtunile, ploile abundente sau seceta.
De asemenea, nu oferim garanție dacă nu au fost respectate instrucțiunile de îngrijire și plantare prezentate la fiecare produs în parte pe magazinul nostru online, precum și în îndrumătorul inclus în colet. Plantele care sunt ținute, păstrate, plantate sau îngrijite în condiții diferite de cele necesare, pot suferi modificări în dezvoltare.
În cazul produselor de tip hrană pentru animale, nu putem accepta returul și nu oferim garanție dacă ambalajul a fost desigilat/ desfăcut. Potrivit OUG 34/2014, produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau de igienă și care au fost desigilate de consumator sunt exceptate de la dreptul de retragere.
Garanția nu se aplică nici în cazul în care produsul a fost păstrat în condiții improprii (ex: temperaturi extreme, umiditate, expunere directă la soare) sau dacă acesta a fost utilizat parțial, caz în care integritatea sa nu mai poate fi verificată.
Cum poți să faci o reclamație
Ne dorim ca experiența fiecărui client să fie una pozitivă. Dacă ai întâmpinat o problemă, te asigurăm că vom analiza situația cu atenție.
Te rugăm să ne trimiți orice reclamație exclusiv în scris la adresa de e-mail: reclamatie@sweetgarden.ro, anexând fotografii a produsului în cauză iar dacă dorești să returnezi produsul te rugăm să completezi următoarea cerere .
Menționăm că rețelele sociale nu sunt canale oficiale pentru reclamații. Pentru a trata fiecare sesizare cu seriozitate și a putea verifica toate detaliile comenzii, avem nevoie de o comunicare completă, în scris, care să includă fotografii și informațiile relevante la adresa de e-mail menționată mai sus.
Dacă reclamația este îndreptățită, îți garantăm că îți vom oferi mai multe opțiuni de soluționare, în funcție de situație. Alternativ, contravaloarea produsului va fi rambursată în maximum 15 zile calendaristice de la data deciziei de retragere și acceptarea returului, fie într-un cont bancar menționat de tine, fie sub forma unui voucher care îl vei putea folosi la următoarea achiziție.