Adunaţi puncte valoroase prin cumpărături!

Vrem să le mulţumim clienţilor noştri pentru încrederea acordată, așadar, cei care cumpără regulat, produse din magazinul nostru online, vor primi puncte cadou, în urma fiecărei comenzi plasate (în ceea ce privește cantitatea acestora, ele sunt adaptate valorii finale a comenzii respective).

Mai târziu, clienții vor putea schimba punctele achiziţionate pe produse, articole, cadouri, voucher de cumpărături sau în livrări gratuite.

Detaliile programului de fidelitate – Regulament.

I. Principiile programului de fidelitate

Proprietarul şi operatorul programului de fidelitate (în continuare Program) este proprietarul paginii web Sweet Garden, Sc. Mobilro SRL (în continuare Sweet Garden).

Clienţii care accesează Programul şi cumpără produse, de pe pagina web Sweet Garden vor putea aduna puncte după fiecare comandă realizată, pe contul virtual personal.

Pentru punctele adunate puteţi cumpăra obiecte-cadou, utile.

II. Calcularea punctelor

De la startul programului, adică începând din data de 15.08.2013, după fiecare comandă plasată, clienţii vor primi puncte de fidelitate, care se calculează pe baza sumei finale a comenzii făcute.

La baza calculării punctelor stă suma exprimată în lei, a produselor cumpărate de client.

După fiecare 100 de lei din valoarea produselor cumpărate veţi primi 1 punct. (Deci, dacă valoarea unei cumpărături, este de 299 lei, atunci veţi primi 2 puncte).

În cadrul unor promoţii, Sweet Garden mai poate acorda puncte suplimentare specifice unor produse în contul de fidelitate al clienţilor săi.

III. Beneficiarii Programului

Toate persoanele fizice, înregistrate, participante ale comerţului cu amănuntul au automat dreptul de a participa în Program.

Participarea în Program înseamnă acceptarea automată a prezentului regulament.
Participarea în program nu implică dezavantaje, utilizarea punctelor este voluntară.

Pe baza unei dispoziţii scrise, trimise la adresa info@sweetgarden.ro Utilizatorul poate ieși din Program oricând.

IV. Obţinerea şi validarea punctelor

După livrarea coletului şi intrarea sumei aferente comenzii în contul nostru, punctele de fidelitate obţinute vor putea fi utilizate.

În cazul în care dumneavoastră faceţi cumpărături regulat, cu fiecare achiziție, măriţi numărul de puncte.

Punctele pot fi obţinute odată cu lansarea comenzii. Puteţi intra în posesia acestora la preluarea/achitarea produselor comandate, după cum urmează: punctele primite în momentul lansării comenzii rămân blocate, adică nu pot fi utilizate, până când clientul nu preia coletul de la curier, iar contravaloarea nu va intra în contul nostru.

Utilizarea punctelor de fidelitate obținute prin lansarea comenzii este posibilă doar în cazul în care comanda va fi îndeplinită.

În cazul comenzilor neîndeplinite din partea Sweet Garden sau în urma anulării comenzii de către utilizator (aici este inclusă şi retragerea/răzgândirea utilizatorului în ceea ce priveşte comanda) nu se vor acorda puncte.

Pentru comenzile neîndeplinite, nereuşite în Program, Sweet Garden nu acordă puncte. În cazul în care, utilizatorul nu preia comanda de la curierat, iar aceasta din urmă va fi anulată nu se vor acorda puncte de fidelitate.

În cazul în care produsul(sele) comandat(e) de utilizator, din cauza unei reclamaţii sunt înapoiate la Sweet Garden; serviciul clienţi, în cadrul unui arbitraj are dreptul de a decide, dacă acordă sau nu, acelui client, puncte de fidelitate.

V. Modul de utilizare a punctelor

După prescrierea lor, punctele de fidelitate pot fi folosite în orice moment. Nu au termen de valabilitate, dar nu pot fi utilizate simultan cu alte reduceri. 

VII. Valabilitatea programului de fidelitate

Programul de fidelitate a clienților SweetGarden are o durată nedeterminată.

Sweet Garden are dreptul de a încheia programul de fidelitate în orice moment, trimițând o notificare scrisă clienţilor săi.

VIII. Baza legală şi confidenţialitatea datelor

Pentru Programul de fidelitate al Sweet Garden se aplică reglementările proprii privind protecţia datelor.

* Punctele vor fi atribuite de sistem doer în cazul în care comanda plasată poate fi considerată încheiată - coletul a fost preluat, iar factura, achitată.

0